YAĞMURA KARIŞAN GÖZYAŞI TADINDA ŞARKILAR

  İzmir ile birlikte atıyor benim kalbim. Ben üzüldüğümde İzmir de üzgün, ben kırıldığımda Saat Kulesi'nin pencereleri buğulanıyor sanki. Bu sabah yağmurun ruhuma dokunduğunu bir kez daha anladım. Ellerime değen her damlada kendimi gördüm adeta. Arka fonda ise o şarkılar vardı, eşsiz melodilerin acımtırak hatıralara büründüğü...


Another Love - Tom Odell

                                     

Güllerin İçinden - MFÖ


Under My Thumb - Rolling Stones



Gidersen - Jehan Barbur



Cezayir Menekşesi - Yaşar



When A Man Loves A Woman - Percy Sledge



I'm Gonna Find Another You - John Mayer



Broken Strings - James Morrison & Nelly Furtado



I've Been Loving You Too Long - Otis Redding



Bus Stop - The Hollies



Hope,She'll be Happier - Bill Withers



Sevdim Bir Kere - MFÖ


Deniz ve Mehtap - Dario Moreno



Unutmamalı - Tarkan



Aslolan Aşktır - Sertab Erener



Yolun Başı - Sertab Erener




Yalnızlık Ömür Boyu - MFÖ



Adele - He Won't Go



İki Parça Can - Fikret Kızılok



Kol Düğmeleri - Barış Manço



Down in a Hole - Alice in Chains



Forget Me Not - The Civil Wars



Recovery - James Arthur



Her Şey Biter - Yavuz Çetin


Yorumlar

Popüler Yayınlar