Ramazanın Son Gecesi Playlisti

 Buyrunuz efendim,her derde deva diyorum başka da bir şey demiyorum. Zevk sizin,kulak sizin,hayat sizin...bir gün hiç biri sizin olmamak üzere tabi ;)

1- Gönül (Fikret Kızılok)




2- Bu Kalp Seni Unutur mu? (Fikret Kızılok)


3- Olmasa Mektubun (Yeni Türkü)


4- Eksik Bir Şey ( Ezginin Günlüğü)


5- Aşk Bitti (Ezginin Günlüğü)


6- Saydım (Ogün Sanlısoy)


7- Helal Olsun (Duman)

 
8- Kupa Kızı Sinek Valesi (Teoman)



9- Sus Konuşma (Teoman)


10- Beni Bırakma ( Feridun Düzağaç)


11- Gemi (Ezginin Günlüğü)


12- Smoke and Ashes (Tracy Chapman)

 
13- Fast Car (Tracy Chapman)


14- Baby Can I Hold You (Tracy Chapman)


15-  You'll Never Know (Imany)


16- Nothing Else Matters ( cover by Shakira)


17- Nothing Else Matters (Metallica)


18- Geri Dönüş Olsa (Murat Boz)


19- İzmir (Metin Arolat)


20- Fırtına (Yeni Türkü)



İyi Dinlemeler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar