MEKTUP




Benim sana söylemek istediklerim var.
Onu sevme beni sev mesela.
Ya da onu sevdiğin gibi sev beni.
Belki güzel değilim onun kadar, çok mu önemli?
Ruhuma sarıl sıkıca hatta aşık ol.
Çok da uzaklarda değilim öyle, kalbindeyim.
Yine de uzanmasın o senin yanı başına.
Korkarım, bilirsin korkağım çünkü ben.
Koru beni düşüncelerimden.
Zor olan o, ben kolay lokmayım.
Dilenmene gerek yok ki onu.
Senin kadınınım işte!
Rüyanda da benimle olsana sen.
Ay ortaladığında geceyi benim sesimi iste.
İzin verme sakın uykunun onu sana getirmesine.
Arama onu, dinleme söylediği mahzun şarkıları.
Ne kadar da hoş sesi var değil mi?
Ben sadece "seni seviyorum" desem...
Sonra sen gel, gel ki dudaklarında nefes alayım.
Omzunu başıma yastık yapayım.
Peki ya son bir şey daha istesem senden...
Ömrümün yarınları olur musun?



                                                                                                                  Nilsu SERTOĞLU

Yorumlar

Popüler Yayınlar