Beni Deli Ediyorlar,Zır Deli!

Beni deli ediyorlar, zır deli!
Gece gece başıma çarpıyor koca taşlar, kan akıyor.
Sessizliğin içinde yankılananlar...
Yeter, kulağımı tırmalıyorlar!
Uzun uzadıya bir oh, teselli edermişcesine ürpertiler
Tamam, anladık, inat etmeyeceğiz bu sefer.

Sen sanıyorsun ki gökten yağıyor gözyaşların,
Ben de diyorum ki siktir git!
Hah, dünyam mı sandın be kendini!
Ona selam ver, buna selam ver, şu da eksik kalmasın.
Aman sakın, hatrın bir yerlerde kalmasın.
Ben kandırdım seni asıl, gülsene hadi.
Gülmek de sana hiç yakışmıyor.
Beceremiyorsun.
Susuyorsun.
Herkese aynı aynayı gösteriyorsun.

Bana ne canım beni ilgilendirmez.

Al işte, beni deli ediyorlar, zır deli!
Daraldı soluğum aniden,  ağlamalı mı ne yapmalı?
Şöyle bir durup arkaya yaslanmalı...
Git artık git, istemiyorum seni buralarda.
Hayalini de istemiyorum.
Hala niye buradasın?
Doğru ya sen acı vermekten hoşlanırsın.

Eee iyi madem, sen o yataktasın demek.
Ben de bu yataktayım.
Sanırım böyle daha iyiyiz.
Biz hep birbirimizsiz daha iyiyiz.
Biz kendimizken hep iyiyiz.
Çünkü beni deli ediyorlar, zır deli!

                                                                                Nilsu Sertoğlu


Yorumlar

Popüler Yayınlar