DIŞARIDAN




Merak ediyorum hiç bakıyor musun bana,
Benim sana dışarıdan baktığım gibi.
Dalgalanmış camlara kondurulmuş damlaların ardından,
Eğiliyor mu kirpiklerin bana doğru?

Kulağına çalınan yumuşak tınılara eşlik ederken,
Hayallerine yansıtıyor musun soluk benzimi?
Heykeltıraşların en cüretkâr dokunuşları var yüzünde.
Soluğu toza bulanmış gülüşler var.

Bestelenmeyi bekleyen ahenkli bir güfte gibi,
Çalınıyor mu bozuk plaklarım beyninin bir köşesinde?
Dudaklarında kalmış bayat bir viski tadıyla,
Belirmemi isterdin belki de o sağır gecenin ortasında.

Montuna sımsıkı sarıldığında enseni öpüyor ayaz.
Hıçkırık tutmuş bir sokak lambasının altındayım ben.
Sırtını dönersen görebileceksin,
Kaldırımlara iliştirdiğin kadın seni bekliyor orada hâlâ.

Merak ediyorum.
Hem de çok…
Seni...

Bazen de kendimi…


                                                                                                    Nilsu SERTOĞLU


Yorumlar

Popüler Yayınlar