BULANIK

Titrek kadehlerde eriyen kelebek kanatlı kum taneleri,
Gözlerinin çığırından akıyor portakal renkli.

Asi alevlerle uçuşan senin saçlarındı.
Benim parmaklarım ayna tutardı sıcaklığına.
Gölgeler bağırıyor, bağırdıkça devleşiyor...

Nilüfer yaprakları üstünde uyuyakalmış cam kırıkları.
Öfkemden mi acımdan mı tüm bu olanlar?

Elmacık kemiklerimde perdelerden yansıyan allıklar,
Bembeyaz suratımı lime lime edecekmiş gibi...
 Taze ölü bir gelinim.

Kirpiklerimi çekiştiriyor ihtiyar mumlar.
Kafamı koymuşum ayaz soluklu yastığa,
Düşündüm.
Düşünüyorum.
Düşüneceğim... en çok da seni.
Sen ki tenimin örttüğü bütün ben'lerden ibaretsin.

Yel boynunu öpüyor ince,uzun bacamın.
Oynatıyor yüreğimi en kuytu labirentlerde.

Buruş buruş kağıtların çöplüğüne gömün beni.
Seninle olayım.
Seninle olmaya aşık olayım.


                                                                     Nilsu SERTOĞLU





Yorumlar

Popüler Yayınlar