Yürüyorum

Bazen,
    -Hele ki kimim kimsem olmadığında,
        -Bir de paltolarını giymişse akşam üştü insanlar
                                                                             Yürürüm.

Kaldırımlara basar yorgunluğum,

                                            Kararır.
Eser sıcak ekmek kokularıyla bir rüzgar,
Tırabzanlarda sokak çocukları.
                                            Ben yürürüm.

Bitmez!

Bitmeyecek yollar bunlar,
Sanki saplanmış bir yakamoz gibi akşam...
                                             Yürüyorum.

Yürüyorum albümlere baka baka,

                                                 sayfa sayfa
Geçmişe uyanıyorum.
                 Bir kız çocuğu var uzaklarda,
                                              Yetişemiyorum...


Nilsu SERTOĞLU

Yorumlar

Popüler Yayınlar