VİZELER ARKA FON

     Masanın üstü hep kitap hep kalem hep kağıt, sanırım tek güzel şey bir kupanın içinde kendi halinde demlenen sıcak çay. Bana ilham veren de o yalnızlık çeken çay, böyle dumanı burnuma burnuma geldikçe mutlu oluyorum ve ben mutlu olunca müzik dinlemeden duramıyorum. O zaman saat yeni bir playliste çeyrek var ;) İyi hafta sonları ve umarım beğenirsiniz... (DİPNOT: Ufak bir değişiklik yapıp, şarkı isimlerinin altına bir de en sevdiğim kısımlarını yazmak istiyorum ki boş boş dinlemeyelim değil mi?)



Benmişim - Nev

(İnsan kendine rağmen yaşamayı bilmeli bazen...)

Not: Aslında bu şarkının her sözü mükemmel ve insanı kendine getiriyor. Dinlemeye oldukça değer!


Break My Stride - Matthew Wilder

(Ain't nothin' gonna break my stride!)

(Türkçe meali: Kimse beni durduramaz!)



Kime Ne - Athena

( Yorma kafanı sen hiç birine, kime ne? )



I Think I Love You - The Partridge Family

(I think I love you so what am I so afraid of? )

(Türkçe meali: Sanırım seni seviyorum öyleyse ne(y)den böyle korkuyorum?)




Bir Kadın Çizeceksin - Manga

Tüm bunları bilerek yaşa ve sakın!  Ama sakın içindekileri tüketeyim deme 


Time Bomb Town - Lindsey Buckingham

(Cause I'm a lonely stranger in a time bomb town)

(Türkçe meali: Çünkü yalnız bir yabancıyım bu saatli bomba şehirde) 




Make It Mine - Jason Mraz

(How can you sleep at a time like this unless the dreamer is the real you?)

(Hayalperest olmadıkça gerçek sen nasıl bu saatte uyuyabilirsin?)



Puerto Rico - Vaya Con Dios

(Bu şarkı bir hikaye anlattığı için bütününü odaklanmak gerek)


 
Queen of Peace - Florence + The Machine

(Bu şarkı biraz özel bir şarkı benim için o yüzden bir şey yazmak istemiyorum çünkü her sözünde ayrı bir anı var.  Slainte!)




All You Had To Do Was Stay - Ryan Adams

(The more I think about it now the less I know)

(Hakkında düşündüklerim bildiklerimden daha çok artık)



Don't Be So Shy - Sherika Sherard



Kelebek - Nev

(Sen boşver onları uç gönlünce , onların hiç kanatları olmadı ki... )



Rapsodi İstanbul - Teoman

(Yıldızlar yorganın olsun hem zaten gökte işsiz güçsüz duruyorlar)



Hadi Beni Güldür - Ogün Sanlısoy

( Ya bu şarkı var ya... Böyle inciğini cinciğini çıkara çıkara dinleyin!)



Susma - Nev



            (Ne bir aptalın gölgesi,ne bir sevda kölesiyim sadece hesapsız bir gönül bahçesiyim.)







Yorumlar

Popüler Yayınlar