O’nu Sevmek

Gecenin kör noktasında seni dinliyorum hâlâ
Ne bir sıkıntı var içimde ne bir pişmanlık.
Oysa yüzüme bile yabancısın konuşurken
Tek diyebildiğin  “Beni istiyor musun?”
Belli ki sen sadece kendini düşünüyorsun.
Yataktan yatağa maske çıkaran kadınlarına aşıksın.
Sakladığın o kalpteki yalanlar çürütüyor hislerini.
Ama bir gün ihtiyaç duyacaksın yardımıma.
Sevmeyeceksin, biliyorum sadece sımsıkı sarılacaksın bana.
Omzuma düşecek hafiften dağılmış tel tel saçların.
Hani şimdi gülüyorsun ya gözlerimin derinine,
Ve ben değdiriyorum ya iğneli dudaklarımı seninkilere,
Nefesim yastığını terk ettiğinde ne yapacaksın?
Piç olmuş ruhunla mı sevişeceksin küllerinin üstünde?
Şehla kırmızılara gebe şehvetin,
Bencil hayaller kuruyorsun üzerimde.
Gelmem için dileniyorsun adeta dizlerine çöküp.
“Kandırılacaksın ama unutmayacaksın!”
Her şeyin çok güzel olacağı vaatleri,
Serde tokuşturulmuş kırık kadehlerin içinde yarım kalmış aşk,
Ne bir sıkıntı dolu içim ne bir pişmanlık.
İçimde safça atan çorak bir kalp.
Hâlâ seni dinliyorum oysa ben.
Hâlâ seni istiyorum batan kayığın ardından.
Hâlâ aşık oluyorum…

                                                                             Nilsu SERTOĞLU







Yorumlar

Popüler Yayınlar