Hayaletin Şiiri

Gözlerim,
Toz toprağa bulanmış mücevherler gibi.
Yeni yetme çocuk sesleri arasında,
Kayboluyor masumiyetim.
Gülmek,
Başlayacak sonlara göz kırpmak için...
Şimdiyi reddetmek daha kolay,
Geçmişin fotoğraflarına yabancılaşarak bakmaktan.
Ne yaparsam tadacak ayak izlerim,
Geleceğin kapladığı, güneşe hasret soğuk çölleri?
Başım ağrıyor.
Tazecik kumsalların en sessizinde bir gece yarısı uzanmak
Ve yıldızlara bekçilik yapmak istiyorum.
Belki bir tutam rüzgar...
Kulağıma üflenen dalga sesleri...
Avuçlarım ıslak çakıl taşları üzerinde,
Küçük küçük daireler çizer boş şarap şişesi.
Centilmen serinlik dansa kaldırmış horlayan bakışlarımı.
Bunca yokun arasında yaratılmış yüce cennet!
Açmayacak mısın altın varaklı kapılarını bana?
Üşüyorum.
Sadece isimsiz bir yalnızlık istiyorum.
Sadece kendimi...


























                                                                             Nilsu Sertoğlu

Yorumlar

Popüler Yayınlar