Küçük Bir Bayana

Bir büyük yorgunluk bu bana,
Benim gibi küçük bir bayana.
Ağırbaşlı korkularda şimdi yüreğim,
Teslim ediyorum aklı bir garip ihtiyara.

Gülsem de geçmez,
Geçse de neye yarar ?
Sığdırsam onca düşü yedi denize,
Bekler dilenircesine kuytu semalarda.

Dilim nasıl varsın kelimelerde saklı duraklara?
Söylenecekler hep sende kaldı.
Susuşlarındaki berekete hasret ben,
Kuru ekmek üstüne bilmem kaç sigara sardı.

Mazgal aralarına güç bela sıkıştırdığım umutlar,
düşer hatrıma durduk yere.
Kör martıları taşıdığı vakit rüzgârlar
Kalemime ait olacaksın.

Şimdi saatler görünmez çıplak gözle,
Çıt çıkarmadan geçer gider.
Ne seni getirirler içimdeki sığınağa
Ne beni götürürler yüzündeki savaşa.





                                                    Nilsu SERTOĞLU


Yorumlar

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şeyler şaire aittir, geri kalan çoğu şeyse okuyucuya :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar