Karanlıktaki Fısıltılar

         İki aydan fazla olmuş ben yazmayalı, kısacık gibi gelen ama kocaman olaylara sarılı iki aycık... Beni büyüten daha doğrusu olgunlaştıran zamanlarımı geride bırakmış sayılıyorum sanırım, artık bundan sonrası doya doya yaşamak. Çünkü en iyi de en kötü de önüme sunuldu bu sene... Allah ölüm vermesin, ben ufak sıyrıklarlar atlattım. İşte tam da burada, Nazım (Hikmet)'ın dizeleri devreye giriyor: 
      
      "Yaşıyoruz çok şükür der gibi."
   
      Yorgunluğumu çıkarmak bu geceye kısmetmiş. Uzun zamandır müzik köşesi yapmıyordum, elimde çok güzel şeyler birikti. Sanırım herkese dokunabilecek şeyler seçebiliyorum ve bunu seviyorum. Havada ne güzel esiyor burada bir bilseniz... Tam ince ince gelen fısıltılara kulak verme havası, üstelik karanlıkta ;)



Loving You - MICHAEL JACKSON


These Arms of Mine - OTIS REDDING


Neyleyim İstanbul'u - M.DALKILIÇ



Rude - MAGIC!



Yas - LEVENT YÜKSEL



Chandelier - SIA
(videoyu izlemenizi özellikle tavsiye ediyorum!!!)


Love Someone - JASON MRAZ


Aldırma Deli Gönlüm - SERTAP ERENER


Somebody's Crying - CHRIS ISAAK



You Don't Care About Me - SHAKIRA


Gidiyorsun - FİKRET KIZILOK


Sen Benim Şarkılarımsın - GRUP GÜNDOĞARKEN


Satellites - BEYONCE


A Million Miles Away - RIHANNA


Sessiz Eller - TEOMAN


I Started a Joke - BEE GEES



O'nun Vedası - YAŞAR


Bir Çocuk Sevdim - SEZEN AKSU


I Can't Get Next To You - AL GREEN


TENN - NIGHT BEDS

Yorumlar

Popüler Yayınlar